Izometriás izom torna - A világ legkönnyebb gimnasztikája - A biztonságos esések szakértője az Esések Iskolája!

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Izometriás izom torna - A világ legkönnyebb gimnasztikája

RÓLUNK > JAVASOLJUK
7. Munkába menet végezhető gyakorlatok
 
Járműre várakozás közben comberősítő gyakorlathoz, álljunk kis terpeszbe nyújtott lábakkal, majd térdeinket feszítsük egymás felé, anélkül, hogy talpunk elmozdulna. Hat másodperc után lazítsunk, és ha lehet, ismételjük meg a gyakorlatot. A megállóban várakozók ebből nem vesznek észre semmit.
 
Álljunk egyenesen, fogjuk át az autóbusz-, troli- vagy villamosmegálló rúdját és markunkkal szorítsuk össze, mintha szét akarnánk morzsolni a rudat. Hat másodperc erőfeszítés után lazítsunk és kíséreljük meg még egyszer összeroppantani a rudat, ezúttal a másik kezünkkel.
 
Jobb sarkunkat feszítsük a járdasziget szélének, teljes erőnkből, hat másodpercig. Utána lazítsunk, és a másik lábunkkal is végezzük el a gyakorlatot.
 
Karizmaink erősítésére szolgáló gyakorlatként, villamoson, buszon vagy metrón utazva ragadjuk meg a jármű kapaszkodóját, és teljes erőnkből szorítsuk össze. Közben számoljunk hatig. Pihenés után ismét végezzük el a gyakorlatot.
 
Üljünk egyenesen az ülésen, támaszkodjunk a kezünkre, bokában keresztezzük behajlított lábainkat, majd elöl fekvő lábunkat feszítsük hátrafelé, a hátul lévő láb ellenállásának irányába. Közben számoljunk hatig.
 
 
 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz