Izometriás izom torna - A világ legkönnyebb gimnasztikája - A biztonságos esések szakértője az Esések Iskolája!

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Izometriás izom torna - A világ legkönnyebb gimnasztikája

RÓLUNK > JAVASOLJUK
6. Kertben, strandon, szabadban végezhető gyakorlatok 
 
Álljunk egyenesen, vállszélességben ragadjuk meg az ásó nyelét, és tegyük a nyakunk mögé vízszintes helyzetbe, majd vállunkat és könyökünket feszítsük hátrafelé, teljes erőnkből. A gyakorlat időtartama hat másodperc, ezalatt nyugodtan, folyamatosan lélegezzünk. Utána lazítsunk, pihenjünk és ismételjük meg a gyakorlatot.
 
Álljunk egyenesen, térdünket húzzuk fel, a gereblye nyelét fektessük a combunkra, majd a lábunkat feszítsük felfelé, a gereblyét tartó karok ereje ellenében. Maradjunk ebben a helyzetben hat másodpercig. Lazítás, pihenés után ismételjünk.
 
Hátunkat támasszuk egy fa törzséhez, csússzunk le félig guggoló helyzetbe, majd - lábaink erejét felhasználva - feszítsük hátunkat a fának, hat másodpercig.
 
Feküdjünk hasra, tenyerünket fektessük a földre, vállunk mellé karunk segítségével feszítsük fel- és hátrafelé a felsőtestünket. Maradjunk így hat másodpercig; közben lélegezzünk nyugodtan. Rövid pihenés, lazítás után feküdjünk vissza a földre és ismételjük meg a gyakorlatot.
 
 
 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz