Izometriás izom torna - A világ legkönnyebb gimnasztikája - A biztonságos esések szakértője az Esések Iskolája!

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Izometriás izom torna - A világ legkönnyebb gimnasztikája

RÓLUNK > JAVASOLJUK
1. Hivatali frissítő torna
 
Álljunk az egyik lábunkra, a másikat húzzuk fel térdben behajlítva, kezünkkel fogjuk meg a bokánkat, majd feszítsük meg lábszárunkat lefelé, kezünk felfelé húzó ereje ellenében. Utána lazítsunk és a másik lábunkkal ismételjük meg a gyakorlatot ugyancsak hat másodpercig.
 
Karomszerűen görbítsük be az ujjainkat, majd kezünkkel teljes erőnkből nyomjuk lefelé az íróasztal lapját. A gyakorlat hat másodpercig tartson. Lazítás után ismételjünk.
 
 
 


 
Helyezzük könyökünket az asztal lapjára, kezünket tegyük a homlokunkra, majd a fejünket feszítsük előrefelé, kezünk hátrafelé nyomó ereje ellenében. Nyugodt légzés közben számoljunk hatig, majd újrázzunk.
 
Álljunk egy nem túl széles iratszekrény elé. Felsőtestünket és könyökünket kissé behajlítva kíséreljük meg összenyomni a szekrényt. Hat másodperc után pihenjünk és ismételjünk.




 
 
 
 
 
 
 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz